شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 11 نوامبر 781
کسب رتبه یک مجتمع فنی کلیک نو در طرح رتبه بندی مراکز آموزش فنی و حرفه ای

پیام تبریک به مناسبت کسب رتبه نخست مجتمع فنی کلیک نو در طرح رتبه بندی آموزشگاهای استان

کسب رتبه یک در طرح رتبه بندی مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور افتخاری بزرگ و دستاوردی ارزنده برای مجتمع فنی کلیک نو است. این موفقیت بزرگ نتیجه تلاش گروهی خانواده بزرگ کلیک نو در سالهای اخیر به ویژه پیشگامی در عرصه آموزش های فنی و مهندسی است  که در این مقطع زمانی و در بستر ارزیابی علمی و شفاف ، فرصت بروز یافت.

اعضای محترم کلیک  نو

بی شک مجتمع فنی کلیک نو در طول فعالیت خویش فراز و فرودهای بسیاری داشته است و اگر اکنون در رده برترین موسسات آموزشی جای دارد، مدیون تلاش های علمی همه اعضای خویش است. اینجانب به عنوان عضوی از اعضای کلیک نو ضمن تبریک صمیمانه برای دستیابی به این موفقیت گرانمایه، سپاس بی پایان خود را نثار شما استادان و مدرسان گرانقدر، دانشجویان عزیز و به ویژه مدیر واحد برادران جناب آقای مهندس احد خدایار می نمایم و برای یکایک شما عزیزان؛ سلامت، سعادت و بهروزی آرزو می نمایم.

بی تردید در پرتو الطاف بیکران الهی و در سایه پشتکار، ابتکار و همدلی، این موفقیت  سرآغازی خواهد بود برای حرکت پرشتاب کلیک نو در مسیر شکوفایی و تعالی و حفظ برتری و کسب جایگاه ممتاز. امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و تلاش های خالصانه همه اعضا، مجتمع فنی کلیک نو بتواند در مسیر رشد و تعالی علمی کشور و دستیابی به اهداف والای آموزشی گام های بلندتری بردارد.

نوشته شده در   يکشنبه 5 ارديبهشت 1395  ساعت  12   توسط   المیرا حاتمی