جمعه 10 فروردين 1403 - 19 اکتبر 781
نرم افزار متلب

نرم افزار متلب چیست ؟ + آموزش نرم افزار متلب در تبریز :

متلب مخفف کلمات MATRIX LABORATORY هست که به معنی آزمایشگاه ماتریس میشود. از همین معنی میتوانیم بفهمیم که تمامی محاسبات داخل نرم افزار MATLAB بصورت ماتریسی انجام میشود. این نرم افزار یک زبان برنامه نویسی خاص خود را داردو همینطور یک کتابخانه بسیار بزرگ و کامل و غنی با TOOLBOX های فراوان .

چرا  متلب یک مهارت خوب هست ؟

متلب در بسیاری از صنایع  مورد استفاده قرار میگیرد. در حالت کلی ، هر سازمان و شرکتی که نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشد ، از این نرم افزار متلب استفاده میکند . تحلیل داده ها و انجام محاسبات ریاضی و آماری با نرم افزار متلب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست. و این بسیار خوب هست که شما بتوانید تحلیل های ریاضی و داده های خود را با متلب انجام دهید.
نرم افزار متلب یک پلترم برنامه نویسی می باشد که بصورت متفاوتی در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است. هسته برنامه نویسی متلب ، زبان پایه ای ماتریسی هست که این امکان را فراهم میکند تا طبیعی ترین پدیده های جهان هستی را به زبان محاسباتی و کامپیوتری بیان و ترجمه کنیم .
آموزش نرم افزار متلب در تبریز

زبان برنامه نویسی متلب :

به کمک نرم افزار متلب ، میتوان یک الگوریتم را طراحی کرد و بعد منابع را تخمین زد و برای پیاده سازی در زبان های دیگر مانند ++C , C و جاوا ( JAVA ) اقدام کرد.  دانشمندان برای اعتبار سنجی خروجی ها و مقابله با ناشناخته ها در الگوریتم ، از نرم افزار متلب استفاده میکنند.

شبیه سازی :

دقت شبیه سازی در متلب به قدری زیاد هست که همانند یک همتای واقعی در دنیای واقعی هست. این به شما کمک میکند که در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. و اگر طرح تان مشکل داشته باشد ، راه حل های مختلفی را پیدا کنید. متلب شبیه سازی را بسیار آسان میکند. و فقط با در دست داشتن پارامتر ها ، بر اساس مدل ، نحوه کارکرد فناوری را نشان میدهد. ابتدا مدل های ریاضی برای تعریف فن آوری ایجاد میکند و در مرحله دوم ، بقیه گردش کار با استفاده از انیمیشن نشان میدهد.

متلب در اقتصاد و پیش بینی :

این نرم افزار برای همه کار هایی که شامل جبر خطی هست بسیار ایده آل است. پیش بینی گردش مالی یک شرکت تا انتظارات و پیش بینی های آینده در آن شرکت یا الگوریتم ، این نرم افزار را برای کار های اقتصادی واجب کرده است. به همین دلیل کار تجزیه و تحلیل و تحقیق با متلب کمک میکند تصمیم گیری سودآور تجاری و ایجاد برنامه های مالی برای دستیابی به بهترین بازدهی و سود درمدت زمان کوتاه شود.

نرم افزار متلب در پیش بینی اقتصادی
در مجتمع فنی کلیک نو ( آموزشگاه رتبه یک استان آذربایجان شرقی ) دوره های آموزشی نرم افزار متلب برگزار میشود.
 و به سرعت با دانش کسب شده و مدرک بین المللی فنی حرفه ای استخدام شده یا در بازار کار آزاد شروع به فعالیت میکنند. اموزش متلب در تبریز توسط برترین اساتید آموزش داده میشود.
متلب در اقتصاد
برای ثبت نام در دوره های آموزشی نرم افزار متلب ، در شهر تبریز ، و دریافت مدرک بین المللی ، با شماره زیر تماس بگیرید .
04133377474
یا به صورت حضوری به مجتمع فنی کلیک نو مراجعه نمایید .
آدرس : تبریز ، خیابان آزادی ، نرسیده به زیر گذر مارالان ( از سمت آبرسان ) مجتمع فنی کلیک نو

نوشته شده در   دوشنبه 30 آبان 1401  ساعت  03   توسط   المیرا حاتمی