جمعه 10 فروردين 1403 - 19 اکتبر 781
آموزش حرفه ای فتوشاپ

آموزش فتوشاپ در تبریز :

فتوشاپ قدرتمند ترین نرم افزار در زمینه ادیت تصاویر پیکسلی هست. که قبلا بیشتر کاربران این نرم افزار عکاسان بودند. اما امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی نیازمندی به این نرم افزار به بسیاری از اصناف کشیده است. مانند فروشگاه های اینترنتی و صفحات وب و شبکه های اجتماعی و معرفی محصولات تولیدی کارخانه وبسیاری از صنف های دیگر. با فتوشاپ میتوان بسیاری از لوگو ها را هم ساخت.
آموزش فتوشاپ در تبریز
امروزه طراحان گرافیک یاطراحان معماری و طراحان سایت همگی نیاز دارند که به یک نرم افزار پر ابزارمثل فتوشاپ مسلط باشند. هنرمندان این نرم افزار را یک شاهکار میدانند چون با این نرم افزار میتوانند در مقیاس پیکسلی تصاویر را برش بزنند ، تغییر رنگ و نور دهند.
اگر نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم به احتمال زیاد یکی از محصولاتی که توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است را خواهیم دید. عکس های خاطره انگیز ، کارت ویزیت ، پوسترهای تبلیغاتی ، بنرها ، سربرگ ها ، طراحی رابط کاربری سایتها و اپلیکیشن ها یا UI DESIGN ، تصاویر شبکه های مجازی ، جلد نشریات و خیلی چیز های دیگر که حتی به چگونگی مراحل تولید آن فکر نکردیم ، توسط این نرم افزار قدرتمند طراحی  شده اند .
امروزه بسیاری از شرکت ها ، فروشگاه ها ، تولیدی ها و ... به طراح گرافیک و فرد مسلط به نرم افزار فتوشاپ نیازمندند. و اگر یک سرچ ساده بزنید بسیاری از کارها آگهی استخدام گرافیک کار را برای انجام کار های گرافیکی خود لازم دارند. 
آموزش فتوشاپ در تبریز
در مجتمع فنی کلیک نو ( آموزشگاه رتبه یک استان آذربایجان شرقی ) دوره های آموزش فتوشاپ و دیگر برنامه های گرافیکی ، توسط اساتید برجسته در این زمینه تدریس میشود. و سالانه ده ها کارآموزدوره دیده از این آموزشگاه وارد بازار کار پر درخواست طراحی گرافیک میشوند.
برای ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ در تبریز با شماره زیر تماس بگیرید :
04133377474
آدرس : تبریز - خیابان آزادی - نرسیده به زیر گذر مارالان ( از سمت آبرسان ) مجتمع فنی کلیک نو

نوشته شده در   دوشنبه 7 آذر 1401  ساعت  12   توسط   المیرا حاتمی