پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 9 نوامبر 781
آموزش پریمیر در تبریز

آموزش پریمیر در تبریز :

نرم افزار پریمیر(premiere) برای بار اول در سال 1991 بر روی سیستم های مک قرار داده شد. بعد از گذشت 11 سال نسخه جدید از پرمیر تحت ویندوز ارائه شد. و از آن زمان به بعد صرفا جهت ادیت ویدئو توسعه داده شد.
پریمیر در تبریز
نرم افزار پریمیر صرفا برای کسانی که قصد تدوین و ادیت ویدئو حرفه ای ، سینمایی یا تبلیغاتی و بلاگری دارند ، مناسب میباشد
. برای کسانی که قصد تدوین بسیار ساده را دارند این نرم افزار توصیه نمیشود. این نرم افزار با آخرین بروز رسانی اش ورژن 2023 پنل کاربری بسیار ساده ای طراحی کرده. که کسی که کمی از زبان انگلیسی اطلاعات داشته باشد میتواند بر روی ویدئو یک ادیت ساده زده و از آن خروجی بگیرد.
پنل کاربریز پریمیر
اما برای تدوین های حرفه ای و وارد شدن به بازار کار ، الزامیست که آموزش این نرم افزار را جدی بگیرید. چون با هر مرحله از آموزش نتیجه نهایی شما به شدت سطح بالاتر میشود.
در نرم افزار پریمیر امکان تنظیم رنگ و نور بصورت حرفه ای ، حذف پرده سبز ،تلفیق سابجکت ها و چندین ویدئو و تصاویر بصورت همزمان در یک فریم وجود دارد که استفاده از همه این امکانات به صورت همزمان منجر به ایجاد جلوه های ویژه میشود.
 از این نرم افزار برای ساخت موشن گرافیکی تبلیغاتی بسیار حرفه ای هم استفاده میشود.
نرم افزار پریمیر با دیگر نرم افزار های ادوبی ارتباط بسیار خوبی دارد. و ویرایش فایل ها از طریق نرم افزار های فتوشاپ و افترافکت در درون پریمیر نیز امکان پذیر می باشد. یعنی اگر فایلی را از فتوشاپ وارد پریمیر کرده ایم ، با ویرایش همان فایل در فتوشاپ ، بطور خودکار در پرمیر هم آن فایل بروزرسانی و در پریمیر هم همان تغیرات اعمال میشود.

در دوره آموزش پریمیر سرفصل هایی از قبیل :
 آموزش کار با محیط نرم افزار ، تنظیم رنگ و نور ، ابزار های حرفه ای تدوین ، تنظیم های نرم افزار ،انواع افکت هایTransition ، موشن گرافی ، نویز ، ترنسفرم ، جدا کردن سوژه از پرده سبز و... توسط اساتید برجسته آموزش داده میشود.
نرم افزار پریمیر علاوه بر ویرایش و تدوین حرفه ای فایل های ویدئویی ، یک استدیوی بزرگ صوتی می باشد که  امکان تنظیم انواع و اقسام نوت ها و بیت های صوتی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای را به کاربر میدهد. حذف نویز صوتی هوشمند این نرم افزار بسیار حرفه ایست. افزایش کیفیت جنس صدا در پریمیر امکان پذیر است. میتوان تمامی صدا های زیر و بم صوت را بصورت جداگانه ویرایش کرد. و میتوان یک آهنگ قدیمی را به یک آهنگ با کیفیت بسیار بالا تبدیل کرد. یا میتوان صدایی که با میکروفون موبایل ضبط شده را مشابه و شبیه به ضبط صوت هایی کرد که با میکروفون های حرفه ای ضبط شده اند.
تنظیم صدا در پریمیر

برای دیدن بقیه نرم افزار های گرافیکی که فیلم های علمی تخیلی و اکشن هالیوود را با آنها میسازند اینجا کلیک کنید.
در مجتمع فنی کلیک نو دوره های آموزشی نرم افزار پریمیر پرو برگزار میشود که سالانه ده ها تدوینگر با بهره گیری از این آموزشها و  اخذ مدرک بین المللی که در انتهای دوره به کارآموزان ارائه میشود ، در بازارکار تدوین مشغول به کار میشوند و پروژه های تبلیغاتی و فیلم سازی را بر عهده میگیرند.

برای ثبت نام در کلاس های آموزش پریمیر در تبریز بصورت حضوری با شماره زیر تماس بگیرید
04133377474
آدرس : خیابان آزادی - نرسیده به زیر گذر مارالان ( از سمت آبرسان ) مجتمع فنی کلیک نو 
نوشته شده در   دوشنبه 7 آذر 1401  ساعت  12   توسط   المیرا حاتمی